Agra Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Wieger Brug - WaarBenJij.nu Agra Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Wieger Brug - WaarBenJij.nu

Agra Jaipur

Door: Wieger

Blijf op de hoogte en volg Wieger

19 Januari 2015 | India, Jaipur

Onderweg en in de hostels ontmoet ik mensen letterlijk uit alle delen van de wereld maar vooral uit Europa, China en zuid Korea. Erg leuk. Het zijn vaak vluchtige contacten en soms trek je even met iemand op. Iedereen trekt zijn eigen plan.

In de bus naar Jaipur zit ik naast een authentieke Indiër. Wat ik van hem begrijp is het een sadu (heilige man) maar die zijn straatarm dus hoe kan hij dan met deze relatief luxe bus reizen? Het is een schat van een man. Hij deelt al zijn heerlijke curry en naan met me

Jaipur is een drukke moderne stad. Alleen het oude centrum is de moeite waard maar daar ben weer de blanke wandelende portomonee. 'Sir, sir, my vriend where are you from? come in and have a look! Síir ! Síííír !!! Nice, nice, cheap, you like.

Vandaag had ik een off dag. Ik wilde weg hier, gek van de drukte de uitlaatgassen en al die trekkende winkeliers. En ik kreeg geen simcard bij Vodafone omdat het me niet lukte om drie keer dezelfde handtekening te zetten als in mij paspoort! Dat is een piepklein krabbeltje op een vierkante cm! Hoe kun je die ooit namaken!
Snel weg hier. Morgen is het alweer 20 januari. Dan ga ik snel verder naar Puskar.

  • 19 Januari 2015 - 16:47

    Feico:


    In die drukte heb weinig space. Groot gelijk, wegwezen. Zoek de plekken op waar je tot jezelf kan komen in alle rust. Goede les. Enjoy!

  • 20 Januari 2015 - 10:17

    Gésiena:

    follow your bliss Wieg.

  • 20 Januari 2015 - 21:59

    Urs:

    Adem in. Adem uit. En just go...
    Life begins at the end of your comfort zone ;-)

  • 23 Januari 2015 - 13:14

    Connie:

    He Wieg,

    Ja joh zo herkenbaar.
    Morgen ziet alles er weer anders uit!
    Als ik me zo voel op reis dan ga ik even lekker zo'n resort in en aan het zwembad liggen, buffetje genieten, en bijkomen maar.

    xx
    Con

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Jaipur

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Maart 2015

Zuid India

28 Februari 2015

Goa en Hampi

07 Februari 2015

Radjahstan camelsafarie bollywood

19 Januari 2015

Agra Jaipur

16 Januari 2015

Varanasi
Wieger

Nepal en India

Actief sinds 17 Dec. 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 3724

Voorgaande reizen:

17 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: